måndag 16 november 2009

En blogg!

Var det jag som sa för 3 dagar sedan att jag tyckte folk som bloggade borde göra något åt sina liv? Ja, fördomar har vi alla...Nu har jag en blogg. Mest för att jag och P ska ut på resa och för att jag blivit så inspirerad av min vän Lisas underbara fotoblogg (ishouldhavegonewalkinginstead.blogspot.com)...och för att jag äntligen köpt systemkamera och för att jag tycker resdagboken är tråkig...Men kanske slutar min blogg efter resan...eller kanske blir detta det enda inlägget...Vem vet?
Och ja Lisa, jag har samma bakgrund som du har, hoppas du inte misstycker:)

1 kommentar:

  1. Hi hi!! Åh va kul med en Aurablogg!! Har lagt till dej på min sida nu!
    Och hahaha... jag kan fortfarande undra vad fan folk gör med sina liv som uppdaterar cirkus fyra gånger om dagen med bilder på dem själva!! Men detta är annorlunda förstår du.. Resedagboken är histpria och facebook förtjänar inte fina bilder.
    Och Aurora, sluta aldrig ta bilder och sluta aldrig att visa upp dem! Det är det enda sättet att utvecklas på!
    Vi måste ses snart!
    Kram.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.